loading...
دلنوشته های بارانی من
samane بازدید : 119 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (1)

دلم تنگه، دلم تنهاس، دلم حالی به حالیه...
چقدر این بی کسی سخته، خدایا جات خالیه...
میخواد کاری کنه دنیا، که از یادم بره هستی...
تورو که عمریه خوبم، چشاتو رو بدیم بستی...
منم اون که ازین تنهایی خستم / ازین که دستتو گم کرده دستم
منو عمری سر سفرت نشوندی / نمک خوردم،نمکدونو شکستم
منم اون که چشامو رو تو بستم / به پای هرکسی جز تو نشستم
همونی که تو مهمونی عشقت / نمک خوردم، نمکدونو شکستم
خدایا! از خودم خستم، دلم از دست من خونه...
رهام کن از همونی که، کسی جز تو نمیدونه...
یه کاری کن که باز عطرت، بپیچه توی این خونه...
همونی که میخوای میشم، خدایا!قوله قول...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط atefe در تاریخ 1391/09/18 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

خدایا جات خالیه ...شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
عاشقانه های من............
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 11,686